Klachtenprocedure

Hoewel wij er alles aan doen om uw bestelling zo correct mogelijk uit te voeren, kan het voorkomen dat u een klacht heeft over het geleverde product.
Omdat de meeste klachten worden doorgezonden naar de producent/leverancier van het product is het van belang om duidelijk aan te geven waar de klacht over gaat.

Schade of ontbrekende materialen dienen uiterlijk 8 dagen na levering gemeld te worden, later kunnen wij deze niet meer in behandeling nemen.

Klachten kunt u uitsluitend melden via email aan klantenservice@tuindomein.nl 

In geval van beschadigde delen volgende melden:

  • Ordernummer
  • Artikelnummer(s) van ontbrekende delen
  • Een uitgebreide omschrijving van het probleem
  • Foto's ter illustratie van het probleem in de bijlage van uw mail toevoegen

In geval van ontbrekende materialen volgende melden:

  • Ordernummer
  • Artikelnummer(s) van ontbrekende delen
  • Foto’s van het gehele pakket
  • Aantallen ontvangen en aantallen tekort

Nadat uw klacht in behandeling is genomen zullen wij u op de korst mogelijke termijn berichten, uiterlijk binnen 14 dagen.

Let op! Reeds door u verwerkte materialen komen nooit in aanmerking voor vergoeding.

Nadat uw klacht in behandeling is genomen zullen wij u op de korst mogelijke termijn berichten, uiterlijk binnen 14 dagen.

Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op! Lees ook de algemene voorwaarden van Tuindomein. 

Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.