Klachtenprocedure
Hoewel wij er alles aan doen om uw bestelling zo correct mogelijk uit te voeren, kan het voorkomen dat u een klacht heeft over het geleverde product. Omdat de meeste klachten worden doorgezonden naar de producent/leverancier van het product is het van belang om duidelijk aan te geven waar de klacht over gaat.
Klachten kunt u melden via klantenservice@tuindomein.nl. Hierbij gelieve vermelden:
- Een uitgebreide omschrijving van het probleem
- Foto's ter illustratie van het probleem in de bijlage van uw mail toevoegen
Eventueel kunt u ook telefonisch een klacht bij ons melden. Hiervoor kunt u bellen met onze klantenservice: 0541 222 580
De klacht kunnen wij tot maximaal 8 dagen na aflevering in behandeling nemen.
Nadat uw klacht in behandeling is genomen zullen wij u op de korst mogelijke termijn berichten, uiterlijk binnen 14 dagen.
Let op! Reeds door u verwerkte materialen komen nooit in aanmerking voor vergoeding.
Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op! Lees ook de garantiebepaling van Tuindomein.