Tuindomein
Menu
  • Gespreid betalen
  • Bezorgen in geheel België
  • Veilig betalen
  • T +31 (0)541 - 222 580

Klachtenprocedure

Hoewel wij er alles aan doen om uw bestelling zo correct mogelijk uit te voeren, kan het voorkomen dat u een klacht heeft over het geleverde product. Omdat de meeste klachten worden doorgezonden naar de producent/leverancier van het product is het van belang om duidelijk aan te geven waar de klacht over gaat.

Klachten kunt u melden via klantenservice@tuindomein.nlHierbij gelieve vermelden:

  • Een uitgebreide omschrijving van het probleem
  • Foto's ter illustratie van het probleem in de bijlage van uw mail toevoegen

Eventueel kunt u ook telefonisch een klacht bij ons melden. Hiervoor kunt u bellen met onze klantenservice: 0541 222 580

De klacht kunnen wij tot maximaal 8 dagen na aflevering in behandeling nemen.

Nadat uw klacht in behandeling is genomen zullen wij u op de korst mogelijke termijn berichten, uiterlijk binnen 14 dagen.

Let op! Reeds door u verwerkte materialen komen nooit in aanmerking voor vergoeding.

Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op! Lees ook de garantiebepaling van Tuindomein. 

Veilig betalen met
Snel geleverd
CONTACTGEGEVENS

Kantooradres Tuindomein.be
(geen bezoekadres)

Erve Wilms 17
7577 NX Oldenzaal
Nederland

E-mail: info@tuindomein.be

SHOWROOM

Multatulistraat 12
7577 EB Oldenzaal
Nederland

VERKOOP

T +31 (0)541 - 222 580